FAQ
Jakie usługi świadczy Warsaw Airport Transfer?
Jesteśmy firmą świadczącą usługi transportowe. Specjalizujemy się w transferach na trasach: lotnisko Warszawa Chopin- Warszawa Centrum oraz lotnisko Modlin- Warszawa Centrum. Naszą ofertę kierujemy również do osób zainteresowanych zwiedzaniem Warszawy. Państwo decydują o kierunku podróży, my bezpiecznie zawozimy Was do celu.
Czy dokonanie rezerwacji jest skomplikowane?
Dokonanie rezerwacji jest bardzo proste. Jedyne czego potrzebujemy to informacja dotycząca liczby pasażerów oraz przewożonego bagażu, a także określenia punktu spotkania z kierowcą.
Od jak dawna świadczycie prywatne usługi transferowe?
Warsaw Airport Transfer świadczy usługi transportowe już od 1990 roku.
Jakie lotniska obsługujecie?
Obsługujemy lotnisko Warszawa Chopin oraz Modlin.
Jakie posiadacie pojazdy?
Mamy do dyspozycji nowoczesną flotę składającą się z limuzyn, vanów i busów.
Jak mogę zapłacić za usługę?
Akceptujemy płatności gotówką oraz wszystkimi głównymi kartami płatniczymi.
Czy mogę płacić gotówką?
Tak, jest możliwość bezpośredniego dokonania płatności u kierowcy w dniu realizowanego kursu
Co jeśli mój lot będzie opóźniony? Czy muszę uiścić dodatkową opłatę?
Zanim wyślemy kierowcę monitorujemy przyloty samolotów. W związku z tym, nie naliczamy dodatkowych opłat w przypadku opóźnienia lotu.
Gdzie spotkam się z kierowcą?
Miejsce spotkania jest określone w procesie dokonywania rezerwacji. Zazwyczaj jest to punkt informacji lotniskowej lub hala przylotów.
Co jeśli nie będę mógł odnaleźć mojego kierowcy?
Zadzwoń do nas na +48 509 893 520
lub +48 501 097 205 podając numer zamówienia lub nazwisko, na które dokonano rezerwacji a nasz personel z pewnością pomoże w ustaleniu miejsca przebywania kierowcy.
lub +48 501 097 205 podając numer zamówienia lub nazwisko, na które dokonano rezerwacji a nasz personel z pewnością pomoże w ustaleniu miejsca przebywania kierowcy.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji?
Miewamy możliwość wykonania usługi nawet z 15-minutowym wyprzedzeniem, jednak im wcześniej zostaniemy poinformowani, tym lepiej. 8-12 godzinne wyprzedzenie jest zalecane.
Czy muszę dokonywać rezerwacji online?
Zadbaliśmy o to, aby nasz proces dokonywania rezerwacji online był prosty i czytelny. Jeśli jednak wolicie Państwo rezerwować taksówkę telefonicznie, zapraszamy do skontaktowania się z nami dzwoniąc pod +48 509 893 520 lub +48 501 097 205.
Czy mogę anulować rezerwację?
Tak, zadzwoń do nas na +48 509 893 520 lub +48 501 097 205.